Friday, January 21, 2011

yere dusen dualar

Sema Kaygusuz, bu kitabini yayinladiginda henuz 34 yasindaymis. Yani, suanki benle yasit! Bunu bir not olarak dusmek istedim oncelikle suraciga.


Henuz kitabin yarisindayim. Ve bu genc kadinin muthis becerisiyle carpilmis durumdayim. Ozgem almisti bu kitabi bana. Fakat, bir firsatini bulup da okuyamamistim, keske onceden okusaymisim... Bakalim kitabi bitirdigimde dusuncelerim degismis olacak mi? 

Aslinda once Sandik Lekesi'ni getirmisti Ozgem bana. Sandik Lekesi kisa hikayelerden olusuyor. Bense uzun romanlari seven biri olarak, o donemdeki zihin karmasikligimin da etkisiyle cok da icine cekilememistim kitabin. Bunu Ozgemle paylastigimda bana bu 'yere dusen dualar' kitabindan soz etti ve ilk firsatta kapip getirdi kitabi. Sema Kaygusuz'u bana tanitmakta cok kararliydi. Hakliymis da! Bence herkes tanimali bu kadini, romanlarini okumali. Belki diger oykulerini de. Bir merak sardi beni. Sanirim bu kitabi bitirir bitirmez Sandik Lekesini okuyacagim... 

Tesekkur ederim Ozgem...

No comments:

Post a Comment